ארגונים רבים תוהים האם נכון לארגון לבצע דיוור SMS ללקוחות הארגון ו/או ללקוחות פונטנציאלים. השאלה קיימת מכיוון שאם לא עושים שימוש נכון ומושכל ביכולות המערכת הדבר יכול להתפס בעני הלקוחות כסוג של הטרדה.

כדי להבין איך נכון לדוור, נבין תחילה את אחד היתרונות הבולטים של ה SMS (סמס), היתרון הגדול הוא הפשטות. כשאנחנו אומרים פשטות, אין הכוונה רק לקלות השליחה אלא גם לפשטות המסר, השימוש, הזמינות, המענה.

אם כך כדי להשיג את המטרה, יש לשמור על המאפיין הבסיסי ולשמור על הפשטות, חשוב לשים לב בנקודה זאת ולא לטעות, פשטות לבד אינה מספיקה והמיסרון עצמו חייב להיות בעל ערך ועל זה נדון במאמר נפרד.

דווקא בנושא מכירות, ידוע כי התזמון, הזמינות והיכולת להיות במקום בו הלקוח רוצה לבצע את העסקה הם קריטים, במקרה זה המדיה של ה SMS היא שיכולה לבצע שינוי משמעותי ולספק את הצורך. צריך גם לזכור שכאשר אנחנו מדוורים מסרונים ללקוחות  יש להיות ממוקדים במטרה אותה אנחנו רוצים להשיג שהרי יכולה להתבצע מכירה שיכולה לנבוע מצורך שהלקוח העלה או מתוך הערך שאנחנו יצרנו עבורו.

לסיכום, חשוב להשאר פשוט, לתת ערך ולהיות ממוקדים בהשגת המטרות. כאשר נעמוד בשלש הנקודות נוכל לשתמש במדיה הפשוטה והזמינה של מערכת לשליחה ודיוור SMS כדי להשיג גידול במכירות. 

מה בין שליחת SMS לבין גידול במכירות